Jeżeli Twoja Firma ma zapotrzebowanie na:
- stworzenie lub zoptymalizowanie procedur reklamacyjnych,
- zorganizowanie szkoleń dla personelu działów sprzedaży, działów obsługi klienta, itp., z zakresu obsługi reklamacji z poszanowaniem wymogów prawa i z korzyścią dla wizerunku Firmy i jej bezpieczeństwa prawnego,
- kompleksowe stworzenie ram prawnych dla działalności sklepów i portali internetowych oraz dla wykorzystywania alternatywnych kanałów sprzedaży w ogóle: e-commerce, na odległość, poza lokalem przedsiębiorstwa (wzory umów, regulaminy, ogólne warunki, zwroty, etc.),
- prewencyjną kontrolę dokumentów wykorzystywanych w transakcjach z konsumentami w celu wyeliminowania klauzul niedozwolonych (abuzywnych),
- zlecenie profesjonalnego prowadzenia trudniejszych spraw na tle jakości produktów lub usług, w tym postępowań reklamacyjnych z udziałem klientów
Zapraszam do Kontaktu i omówienia ze mną możliwości podjęcia wspólnych działań oraz zasad i form współpracy.